سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخا


لینک دوستان

صهبا
مهندسی سخت افزار ( وبلاگ اصلی)
مهندسی سخت افزار

لوگوی دوستان




تعداد بازدید

v امروز : 4 بازدید

v دیروز : 10 بازدید

v کل بازدیدها : 75732 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

85/1/20 :: 6:42 عصر


آقا شیخ محمد فرزند آیت الله حاج شیخ احمد فرزند حاج ملا محمد خندق آبادی کاشانی الاصل مقیم تهران یکی از علماء مبرز و مهذب تهران و بسیار با صفا و با معنویت و دارای مقام علم و عمل و فضل و کمال بوده معلومات معقولی را خدمت میرزا هاشم رشتی و میرزا حسن کرمانشاهی و منقول را در خدمت مرحوم آخوند ملا محمد آملی کسب فرموده تا جامع معقول و منقول شده و خود به تدریس پرداخته و در مسجد والد معظم خود ( مسجد خندق آباد ) واقع در خیابان مولوی تهران به اقامه ی جماعت و تبلیغ احکام و ترویج دین مشغول بوده تا در ماه صفر 1354 قمری دعوت حق را اجابت گفته و به سرای جاوید خرامید و در ایوان مقبره ی صدوق علیه الرحمه در قسمت بالا سر مدفون گردید و از خود فرزندان صالح و برومندی یادگار گذارده است .
1- حاج شیخ خلیل
2- حاج شیخ محمد جواد که مدفون در قم می باشد ..
3- حاج شیخ محمد حسین

4- خاج شیخ حسن


حاج شیخ خلیل خندق آبادی
حاج شیخ خلیل خندق آبادی فرزند بزرگ و برومند حاج شیخ محمد خندق آبادی بسیار وارسته و متصف به اخلاق حمیده و صفات پسندیده بودند .
غالب تحصیلاتش خدمت مرحوم والد معظم خود بوده و از بعضی دیگر هم استفاده نمود . و پس از فوت مرحوم والدش تا آخر عمر در مسجد آن مرحوم اقامه ی جماعت داشت تا در سن پنجاه سالگی در سال 1365 قمری بدرود حیات گفته و در ابن بابویه در جنب مادر و دایی خود مدفون شده است .


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

سخا

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh